Wednesday, October 15, 2008

Valgehobusemägi - koht, kuhu tahaks tagasi


Milline õnn on ärgata hommikul ja minna metsa kõndima-sörkima! Kuigi armastan üle kõige hommikuti magada, olen valmis sellistel puhkudel varem tõusma. Enne koolitust oli mul metsas mõnus pikk ring tehtud, kopsud värsket õhku täis hingatud, silme ees veel värviline mets ja esimene kirmetis, mis rohule oli jõudnud tekkida. Kunagi lähen ma maale elama, lähemale loodusele. Seal on nii hea!

Aga Valgehobusemäele lähen ma tagasi. Juba varakult valmis vaadatud suusad ootavad esimest lund ja sealsed rajad jäid mind ootama! Ning sealsamas olev Kakerdaja rabagi pakub ju alati huvi. Varem ei teadnudki, et mu oma kodus, Järvamaal, on sellised võrratud kohad.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home